بهترین دسته گل برای تبریک روز مادر

زمان مطالعه : 9 دقیقه
آخرین بروزرسانی : 5 دی 1402
دسته گل شاد خواستگاری

هدیه دادن یک دسته گل زیبا برای روز مادر می تواند مادر و همسرتان را به وجد آورد و روزی به یادماندنی برای آنها رقم بزند. عشق مادر ها بی قید و شرط بوده و همیشه در طول زندگی از فرزندان خود حمایت میکنند. به همین دلیل است که سزاوار یک هدیه ی خاص برای قدردانی و تشکر هستند. دسته گل مناسب روز زن، کیک و دیگر هدایا ممکن است در مقابل مهربانی آنها ناچیز باشد اما می توانند به طور قابل توجهی باعث شوند تا مادر شما احساس دوست داشتنی را تجربه کند. به طور کلی هدیه دادن دسته گل زیبا برای تبریک در مناسبت های مختلف بسیار کارآمد می باشد. اگر به دنبال یک دسته گل ساده و شیک برای روز مادر هستید در این مقاله چند گل آورده شده که می توانید از میان آنها گلی را باب سلیقه تان انتخاب فرمایید.

بهترین مدل دسته گل برای روز مادر شامل چه گل هایی می شود؟

  • گل رز
  • میخک
  • نرگس
  • ارکیده
  • داوودی
  • ژیپسوفیلا
  • آفتابگردان

گل روز مادر

گل آرا های مجموعه گل فروشی شرمیلا طیف گسترده ای از گلها را برای روز زن دیزاین کرده تا باب سلیقه تان بهترین آن را انتخاب فرمایید. هر کدام از این محصولات میتوانند حس خوب و انرژی خارق العاده ای را به مادر و همسرتان منتقل کنند.

یک دسته گل مناسب میتواند به مادر شما یادآوری کند که چقدر او را دوست دارید و بابت زحماتش از او سپاس گذارید. البته به یاد داشته باشید روز مادر فقط برای مادر شما نیست. شما می توانید برای مادربزرگ، خاله، همسر، معلم، مربی یا حتی دوستانتان گل بفرستید!

دسته گل مناسب روز مادر

برای خرید هر کدام از این سبد گل ها میتوانید روی عکس آنها کلیک نماید تا بتوانید آن را خرید کنید.

دسته گل جذاب گیلدا

مشاهده قیمت و خرید دسته گل گیلدا

دسته گل لاکچری گیلدا با ظاهر ساده و لوکسی که دارد برای انواع مناسبت ها به ویژه روز زن مناسب می باشد. رنگ سفید گلهای این محصول نشانه ی پاکی و معصومیت هستند و همین موضوع دسته گل گیلدا را به گزینه ای مناسب برای کادو دادن تبدیل کرده است. این گل شیک شامل رز های سفید و برگ های اکالیپتوس می باشد.

دسته گل آناهید

مشاهده قیمت و خرید دسته گل آناهید

دسته گل آناهید شامل گل های رز مینیاتوری گلبهی و ژیپسوفیلای سفید می باشد. رز های مینیاتوری این محصول رایحه ی شیرین و فوق العاده ای به این گل بخشیده است. با درج متن تبریک به همراه دسته گل آناهید ارزش هدیه خود را چندین برابر کنید. کافیست هنگام ثبت سفارش در قسمت متن روی کارت نوشته دلخواهتان را درج فرمایید.

دسته گل نگین

مشاهده قیمت و خرید دسته گل نگین

دسته گل بهاری نگین ظاهر خیره کننده ای دارد و برای خانم های سخت پسند بسیار مناسب است. گل های استفاده شده در این محصول مقاوم بوده و تا چند روز شاداب باقی میمانند.

دسته گل ساتیا

مشاهده قیمت و خرید دسته گل ساتیا

رز های قرمز یکی از گل های مورد علاقه خانم ها می باشد. رز قرمز علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد، عطر خوشایندی دارد. این دسته گل زیبا و لاکچری مناسب همسرتان می باشد؛ چرا که رنگ قرمز رز ها نشان دهنده عشق عمیق و واقعی می باشد. البته اگر گل مورد علاقه مادر شما رز می باشد می توانید این محصول را تهیه فرمایید.

دسته گل زمرد

مشاهده قیمت و خرید دسته گل زمرد

گل های خوشرنگ این محصول محبوبیت آن را به همراه داشته است. همچنین مدل گل هایی که در دسته گل زمرد استفاده شده حس ظرافت و لطافت را به خانم ها می بخشند.

دسته گل تبریک آوید

مشاهده قیمت و خرید دسته گل آوید

تم رنگی بنفش دسته گل آوید برای خانم هایی که طرفدار رنگ بنفش هستند کادویی ایده آل محسوب می شود. گل میخک این محصول باعث شده تا رایحه ی بی نظیری داشته باشد و حس خوبی را به محیط اطراف خود ببخشد.

IMG_8184

مشاهده قیمت و خرید باکس گل آریانا

باکس گل آرایانا در دو سایز متوسط به فروش میره که در خودش گل های داوودی صورتی،داوودی بنفش،میخک بنفش،قلمفور بنفش،آلسترومریا بنفش،زنبوری بنفش و رز لب ماتیکی رو داره. این گل ها همه از گل خانه شرمیلا می آیند و دارای صحت و سلامت فیزیکی هستند.

باکس گل پریناز

مشاهده قیمت و خرید باکس گل پریناز

باکس گل پریناز شامل گل فریزیای صورتی رنگ ، یک دسته گل رز مینیاتوری گلبهی ملیح و ۱ دسته داوودی سفید رنگ و ۳ شاخه رز سفید و گل عروس برای زیبایی بیشتر است.

مسلما این باکس گل با رنگ های زیبایی که دارد می تواند هدیه ای زیبا برای یک مادر باشد و به منزل مادرتان تنوع رنگ بدهد و عطر و تازگی خاصی را به خانه بیاورد.

دسته گل رز سفید

مشاهده قیمت و خرید دسته گل کرشمه

رز هلندی سفید! رنگ سفید همیشه نشانه صافی و پاکی است که این دسته گل رز هلندی سفید زیبا از این ویژگی بهره برده و خاص بودن در این دسته گل به راحتی نمایان است.

این دسته گل خاص و زیبا می تواند هدیه ای مناسب برای مادر مهربان شما باشد که به مانند همین دسته گل پاک و زیباست.

دسته گل رز قرمز با کاغذ پیچ مشکی و سفید

مشاهده قیمت و خرید دسته گل پارمیس

این دسته گل در خود رز های قرمزی دارد که از نظر زیبایی منحصر به فرد  هستند. شما می توانید این دسته گل را با کد ۱۶۱۰۰ در سایت شرمیلا خریداری نمایید. دسته گل پارمیس شامل ۲۵ شاخه رز قرمز به همراه تزئینات سایت شرمیلا می باشد که برای ساخت لحظات خوش شما ساخته شده است.

دسته گل پارمیس برای چه مناسبت هایی مناسب است؟ استفاده از این دسته گل برای مجالس عروسی بک کار لاکچری و بسیار زیبا است. همچنین شما می توانید از این دسته گل در مراسمی مانند خواستگاری، نامزدی، بله برون، سالگرد ازدواج و روز مادر و قرار های عاشقانه استفاده کنید.

چرا گل بهترین هدیه برای روز مادر است؟

در این قسمت برخی از مزایای خرید گل برای روز زن و هر مناسبت دیگری اورده شده است که شامل موارد زیر می باشد:

  • گل ها هوا را تازه و خوشبو می کنند: چیدمان گل ها نه تنها زیبا به نظر می رسد، بلکه به تازگی هوا کمک می کنند. خانم ها گل هدیه گرفتن را دوست دارند زیرا خانه آنها را با عطری خوشایند به محیط دلپذیری تبدیل می کند.
  • گل ها باعث افزایش تمرکز و بهره وری می شوند: یک مطالعه نشان داده که افرادی که در اتاقی پر از گل و گیاه هستند تا 15 درصد بیشتر از آنهایی که در یک اتاق خالی یا پر از مجسمه های ساختگی هستند بهره وری دارند.
  • گل ها خلق و خوی شما را تقویت می کنند: آنها صمیمیت بین افراد را افزایش داده و به مرور زمان احساس اضطراب و افسردگی را کاهش می دهند.

همانطور که می بینید گل ها ایده بسیار خوبی برای کادو دادن هستند؛ زیرا اثرات مثبت آنها تا مدت در ذهن افراد باقی می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *