معنی و نشانه رنگ های گل رز | نماد تمامی رنگ های رز

زمان مطالعه : 9 دقیقه
آخرین بروزرسانی : 7 آذر 1402
عکس های گل رز رنگی

خرید گل به خصوص خرید گل رز یکی از مهمترین و پر طرفدارترین هدایایی است که مردم در جشن ها و مراسم مختلف و یا برای ابراز علاقه و بیان کردن احساساتشان به یکدیگر، از آن استفاده می کنند. گاهی سختمان است که حرف دلمان را به کسی بگوییم، گاهی می خواهیم با یک نشانه به کسی نشان دهیم که چقدر برایمان مهم است و ما چقدر سپاسگزار زحمات او هستیم. زبان گل شیوا ترین و پر مفهوم ترین زبان دنیاست. شما با خرید گل مخصوصا گل رز می توانید حرف دلتان را به اطرافیانتان بزنید البته این به شرطی است که از معنی و مفهوم رنگ گلی که انتخاب می کنید با خبر باشید مخصوصا اگر گل رز باشد. اگر در خرید رنگ گل رز اشتباه کنیم مفهوم و سیگنال اشتباهی به مخاطب شما مخابره می شود که می تواند نتیجه برعکس مفهومی را داشته باشد که شما قصد گفتنش را داشتید. آگاهی و دانستن مفهوم رنگ گل ها، دانشی است که به شما کمک می کند تا با انتخاب صحیح رنگ گل رز، آنچه را که در دل دارید به اطرافیانتان بازگو کند. گل فروشی شرمیلا با توجه به معانی و مفهوم رنگ گل ها، دسته گل، باکس گل، گلدان گل و تاج گل های زیبا و باشکوهی را طراحی کرده اند که می تواند حرف دلتان را به مخاطب خاصتان بیان کند. چنانچه قصد خرید گل رز را دارید، دانستن معنی رنگ گل رز به شما کمک بسیار زیادی در انتخاب درست یک سفارش گل می کند.

گل فروشی شرمیلا

نخست با گل رز آشنا شویم. گل رز به عنوان گل عشق در جهان شناخته شده است. این گل دارای رنگبندی مختلف و متنوعی است که با توجه به اینکه چه رنگی از سوی شما انتخاب شود مفاهیم مختلفی را بازگو می کند. فروشگاه اینترنتی شرمیلا در این متن به معرفی معنی رنگ گل زرد خواهد پرداخت و به شما کمک خواهد کرد تا خرید گل رز مناسب و آگاهانه ای داشته باشید. داشتن یک انتخاب آگاهانه در هنگام خرید اینترنتی گل، دلچسب تر و آرامش بخش تر خواهد بود.

معنی گل رز زرد
ارسال گل رز زرد رنگ به کسی که به او علاقه عاشقانه ای داشته باشید ، ممکن است حرکت درستی نیست. زیرا می تواند نشانه ای از این باشد که شما فقط علاقه مند به دوستی معمولی با آن فرد هستید. گل رز زرد برای یک رویداد شاد، بسیار عالی است ، یک نوزاد جدید یا نامزدی، دلایل خوبی برای ارسال گل رز زرد است. شما همچنین میتوانید آنها را برای تشکر از یک دوست برای حمایت یا کمک او برایش بفرستید. در نهایت، گل رز زرد انتخاب خوبی برای کسی است که نیاز به شخصی داشته باشید- یک دسته گل با کارت “زود خوب شو”.

گل رز زرد رنگ زیبا

معنی رنگ گل رز قرمز : عشق و عاشقی و علاقه

رز قرمز به معنی عشق، علاقه و محبت شما به کسی می باشد. چنانچه قصد دارید به کسی بگویید که دوستش دارید و یا عاشقش شده اید و یا هستید خرید گل رز قرمز بهترین و مناسب ترین انتخاب است. گل فروشی شرمیلا، دسته گل و جعبه گل های بی نظیری که شامل گل رز قرمز هستند را برای شما طراحی کرده که شما می توانید در روز ولنتاین و یا برای سالگرد ازدواج و یا ماهگرد دوستی هدیه دهید.

نشانه گل رز قرمز

معنی رنگ گل رز صورتی : عشق، قدر دانی و سپاسگزاری

معنی رنگ گل رز صورتی : عشق، قدر دانی و سپاسگزاری
خرید گل رز صورتی می تواند مفاهیم گوناگون و مختلفی را بیان کند. به صورت کلی گل رز صورتی نشانه ی قدردانی، تحسین، ظرافت، بی گناهی و شادی و شادمانی است که ظرافتی دخترانه را بیان می کند. گل رز صورتی احساسات مختلفی را بیان می کند. به طور مثال گل رز صورتی کم رنگ به معنی لطیف بودن و گل رز صورتی پر رنگ به معنی سپاسگزاری و قداردانی و تشکر می باشد. خرید گل رز صورتی برای دختر خانم های جوان بسیار مناسب است به خصوص اگر به منظور شروع یک رابطه دوستی و عشقی جدید باشد. معمولا برای روابط دوستی و عاشقانه ی نو پا و جدید از گل رز صورتی استفاده می شود و برای روابط عشقی و دوستی مستحکم تر و قدیمی تر از رز قرمز رنگ استفاده می شود. گل فروشی آنلاین شرمیلا که خدمات بی نظیری در عرضه خرید اینترنتی گل و ارسال گل به ایران و خارج را دارد، با به کارگیری انواع مختلف گل رز صورتی کمرنگ، پر رنگ و لب ماتیکی دسته گل، گلدان گل، باکس گل، جعبه گل و تاج گل های زیبایی را طراحی کرده و برای شما ارسال می کند.

معنی گل رز صورتی

معنی رنگ گل رز سفید: پاکی، پاکدامنی، صداقت و وفاداری

رز سفید نشانه ی پاکی و صداقت و عشق پاک است که به مرور زمان رز قرمز نماد و سمبل عشق شد. از رز سفید در مراسم عروسی استفاده های بسیار زیادی میشود زیرا نشانه ی تقوا و عشق پاک است. رز سفید را می توان در روز اول ازدواجتان به همسرتان هدیه دهید زیرا نشانه ی وحدت و عشق پاک است. فروشگاه اینترنتی شرمیلا دسته گل ها و باکس گل های متنوعی، تهیه شده از گل های رز سفید را برای شما فراهم آورده که شما می توانی به عزیزانتان این گل ها را هدیه دهید. گل فروشی آنلاین شرمیلا، گل های رز مرغوب هلندی را به صورت دسته و یا در باکس هایی شیک و مدرن به درب منزل و یا محل کار عزیزانتان می رساند.

معنی گل رز سفید

معنی رنگ گل رز آبی: آرامش، اسرارآمیز بودن و دست نیافتنی

آبی رنگ آرامش است. رنگ گل رز آبی به معنای اسرارآمیز و دست نیافتنی نیز هست. شما با هدیه کردن دسته گل رز آبی به مخاطب خاص خود می گویید که دوستت دارم هرچند می دانم که دست نیافتنی هستی. گل فروشی آنلاین شرمیلا با طراحی دسته گل هایی که شمل رزهای آبی رنگ می باشد مناسبترین هدیه برای شماست. به خاطر داشته باشید که شما با خرید اینترنتی گل رز آبی، عزیزانتان را به قدم زدن در جنگل خیال و ساحل آرام عشق دعوت می کنید. خرید گل رز هم باعث بهتر شدن روحیه ی خودتان می شود و هم باعث شاد شدن دل اطرافیانتان. حس زیبا و غیر قابل توصیفی است که در خانه و یا محل کار باشی و ببینی که عزیزی برایت گل فرستاده است. با گل فروشی اینترنتی شرمیلا شما می توانید تجربه ای متفاوت را به دیگران هدیه کنید.

نشانه گل های ابی رز

معنی رنگ گل رز نارنجی: شور و اشتیاق، میل و هوس، شیفتگی، جاذبه و میل

گل رز نارنجی میل و اشتیاق شما به دوستی با کسی را نشان می دهد. به طور مثال اگر شما مایل به ایجاد رابطه با کسی هستید و یا می خواهید تمایل و اشتیاق خود را به دوستی با کسی نشان دهید هدیه دادن این گل زیبا و خوشرنگ خالی از لطف نیست. این رز های خوشرنگ و آتشین مناسب ترین هدیه برای نشان دادن دوستی و رفاقت است. در گل فروشی آنلاین شرمیلا از گل های نارنجی رنگ در دسته گل های مختلفی استفاده شده است. خرید گل رز نارنجی زیبا، برای بزرگداشت رفاقت و دوستی پایدارتان به یک رفیق قدیمی، خالی از لطف نیست و می تواند خوشحال کننده و سرور آفرین باشد.

گل رز نارنجی و مفهوم و نشانه ها

معنی رنگ گل رز بنفش: شکوه و جلال و افسونگری، عشق در نگاه اول

معنی رنگ گل رز بنفش: شکوه و جلال و افسونگری، عشق در نگاه اول

گل رز بنفش نشانه چیست؟
گل بنفش عشق در نگاه اول را تداعی می کند. رنگ بنفش رنگی سلطتنی است به همین دلیل شکوه و جلال را بیان می کند. شما اگر می خواهید افسونگری و شکوه شخصیت کسی را بستایید ما خرید گل رز بنفش را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر در اولین نگاه عاشق کسی شده اید و می خواهید او را با خبر کنید به او گل رز بنفش هدیه دهید. سفارش گل رز بنفش را می توان بدون دغدغه از سایت شرمیلا که گسترده ترین فروشگاه اینترنتی گل است را انجام دهید.

برای آشنایی بیشتر با گل رز در بخش معرفی انواع گل رز اطلاعات لازم را می توانید بیابید.

نماد گل رز بنفش

 

 

نظرات (1)

  1. ماکان

    نماد دقیق و کوتاه گل هفت رنگ چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *