هدیه خاص برای روز مادر | کادو برای روز مادر چی بخریم؟

زمان مطالعه : 11 دقیقه
آخرین بروزرسانی : 10 دی 1402
باکس گل حامی

20 جمادی الثانی برابر با روز تولد حضرت فاطمه زهرا به عنوان روز مادر شناخته می شود. در کشور های اروپایی کاتولیک روز مریم مقدس را به عنوان روز مادر جشن می گیرند و امسال ۱۳ دی ماه مصادف با روز مادر است.

خرید هدیه خاص برای روز مادر، چه مادر خودتان باشد چه مادری که در زندگی شما نقش بسزایی داشته است می تواند کمی چالش برانگیز باشد. روز زن بهترین زمان برای جبران زحمات مادر و قدردانی از او میباشد. امسال هدیه ای خلاقانه، کاربردی یا سرگرم کننده تقدیم مادرتان کنید و برای هیجان انگیز تر کردن آن خرید گل روز زن را در نظر داشته باشید.

اگر به دنبال خرید یک هدیه خاص برای مادرتان هستید در ادامه لیست انواع کادو های مناسب روز مادر را تهیه کرده ایم. از جمله هدایای خاص برای مادر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. باکس روز مادر با وسایل محبوب او
  2. رز جاودان
  3. کتاب مورد علاقه مادر
  4. نگه دارنده کتاب
  5. ظروف مسی
  6. آباژور
  7. کفش طبی
  8. کره بدن و وسایل مراقبت از پوست و موی برند
  9. صندلی راک
  10. گل و گیاه مورد علاقه اش
  11. جا شمعی و دکوری های جذاب
  12. ماگ
  13. یک فلش با موزیک های دلخواه او یا فیلم های سرگرم کننده
  14. تلفن همراه
  15. دستبند
  16. اسپیکر
  17. دستگاه تصفیه کننده هوا
  18. جاروی رباتیک
  19. پاوربانک
  20. لوازم یوگا
  21. تور چند روزه
  22. کارت هدیه با مبلغی که بتواند حداقل وسایلی که دوست دارد را سفارش دهد.

اگر پای درد و دل خانمهای ایرانی بنشینید از اینکه هر سال در روز مادر و روز زن کادوهای تکراری و نه چندان خاص از سوی همسر یا فرزندان‌ شان هدیه بگیرند دل پری دارند. بیایید امسال برای خرید هدیه روز مادر و روز زن یک حرکت هیجان‌ انگیز و خاص بزنید و کادو های خیلی خاص برای آنها تهیه فرمایید. بهتر است براساس علاقه مندی خانم ها کادوی ویژه ای سفارش دهید.

کادو برای روز مادر(روز زن) چی بخرم؟

هیچ چیزی در دنیا مادر را به اندازه اینکه پیشش باشید خوشحال نمیکند. حتی اگر گران قیمت ترین هدیه ها را سفارش دهید و روز مادر برایش ارسال فرمایید، اما خودتون حضور نداشته باشید، مادر شما را خوشحال نمیکند. پس قدم اول این است که حتما خودتان هدیه را به مادرتان تقدیم نمایید و بدون هیچ دغدغه ای کنارش باشید، بغلش کنید، دستش را ببوسید و خوشحالش کنید.

برای در کنار مادر بودن چند ایده وجود دارد. مادر یا همسر خود را به یک رستوران دعوت کنید و باهم خوش بگذرانید. می توانید باهم به سینما بروید و یک فیلم شاد و کمدی ببینید. با مادر بودن حس بی نظیری را به او منتقل میکند. حتی میتوانید با مادرتان به بازار و مرکز خرید بروید و هرجایی که فکر کردین از چیزی خوشش امده، آن را بخرید.

جذابترین کادوی روز مادر

سلیقه و روحیات مادرتان را در نظر داشته باشید. اگر او اهل طبیعت و گل و گیاه است یک باکس گل یا گیاه آپارتمانی زیبایی مانند سانسوریای ابلق هدیه ی ایده آلی محسوب می شود. چناچه او اهل گردش و طبیعت گردی است وسایل کمپ، ماگ و پاور بانک برای اینکه تلفنش همیشه شارژ داشته باشد کادوی مناسبی است. یا اگر بیشتر اوقات در خانه است، وسایل یوگا، کتاب، اسپیکر، دکوری های جذاب، صندلی راک، یک فلش پر از اهنگ و فیلم های مورد علاقه اش سرگرم کننده خواهند بود.

لیست خاص ترین کادوهای روز مادر

کارت هدیه : اگه احساس میکنید مادرتان نیاز به کمک مالی دارد یا نمیدانید دقیقا چه کادویی او را خوشحال میکند کارت هدیه ای با مبلغ مدنظرتان به او کادو دهید. حتی بعدها میتوانید به همین حساب پول واریز کنید.

کارت هدیه

 

خرید گیاه آپارتمانی : یکی از کادوهای بی نظیر گیاه آپارتمانی است. گیاه موجودی زنده بوده و دارای انرژی مثبت فراوانی می باشد. که با خرید گل و گیاه میتوانید یک موجود زنده و با ارزش پر از حس خوب را به مادر خود هدیه دهید. اگر مادر شما به گل‌های آپارتمانی علاقه زیادی دارد شما می‌توانید با خرید یک گلدان آپارتمانی زیبا شادی را برای او به ارمغان بیاورید. با این کار او همیشه با دیدن آن گلدان در گوشه‌ای از خانه به یاد شما خواهد بود و هر روز از آن گل مراقبت کرده و سرگرم خواهد بود.

سانسوریا ابلق

 

عتیقه : تعداد زیادی از خانم ها به عتیقه جات و لوازم لوکس علاقه دارند و با خرید عتیقه جات و لوازم لوکس برای منزل مادران و همسران خود را شاد کنید.

لباس ابریشمی : اغلب آقایان روسری ، جوراب و سایر پوشاک را برای مادر یا همسرشان انتخاب میکنند. یک لباس ابریشمی شیک ، کادویی فوق العاده خاص و زیبا برای مادر شماست.

بلوز ابریشمی

سفر : یه سفر کوتاه یک روزه یا چند روزه میتونه روحیه کل اعضای خانواده را عالی کند. از این فرصت استفاده کنید و مادرتان را به یک مسافرت خاطره انگیز ببرید. اگر مشغله های زیادی دارید و امکان سفر رفتن به همراه مادرتان را ندارید پیشنهاد میکنیم بلیت تور چند روزه ای برای مادر و پدرتان تهیه فرمایید و آنها را سورپرایز کنید.

سفر چند روزه

 

باکس گل : گل های تزیین شده جزو یکی از خاص ترین هدیه های روز زن هستند. گل ها حس زیبایی و عشق را می رسانند. انواع باکس گل مناسب برای روز زن میتواند یکی از بی نظیر ترین هدیه ها باشد. گل های روز مادر گلفروشی شرمیلا علاوه بر گلهای مناسب این روز مجسمه های مادر هم در محصولات خود قرار داده اند. به همین دلیل با یک تیر دو نشان می زنید. مادر شما میتوانید مجسمه را به عنوان یادگاری تا سالیان سال نگه دارد.

باکس گل الهه مادر

 

عطر : عطر و ادکلن برای یک هدیه ویژه برای خانم ها به حساب می آید. از آنجایی که خانم ها اکثر اوقات به شیک و مرتب بودن و خوشبویی حساس هستن عطر میتواند یک کادوی عالی باشد.

عطر برای روز مادر
گوشی هوشمند : ممکن است مادرتان بخاطر اینکه با تکنولوژی آشنایی کافی ندارد از تلفن هوشمند استفاده نکند. یا حتی تلفن هوشمندش قدیمی شده باشد. شما میتوانید با سفارش یک تلفن مناسب او را به وجد آورید.

ماساژور: اگر مادر شما بدن درد یا پا درد دارد خرید یک ماساژور دردهای مادرتان را تسکین خواهد داد.

ماساژور برقی

 

اسپیکر: اگر مادر شما فردی است که علاقه زیادی به گوش دادن موزیک و پادکست‌های مختلف دارد شما می‌توانید برای او یک اسپیکر قابل حمل تهیه کنید. غافلگیر خواهد شد

اسپیکر

 

گرمکن دستی قابل شارژ: اگر دست‌های او همیشه سرد است با این دست گرمکن قابل حمل می‌تواند تا چهار ساعت خوب و تازه و دست او داغ بماند چه او در خارج از خانه کار کند چه در خانه باشد.

گرمکن دستی

 

قهوه ساز : اگر مادر شما اهل نوشیدنی‌های داغ است، خرید یک قهوه ساز با برند معتبر کادویی لاکچری و خاص محسوب می شود.

قهوه ساز

 

سرویس قابلمه: اگر مادرتان با آشپزی به عنوان یک هنر رفتار می‌کند شما با با تهیه سرویس‌های قابلمه زیبا او را در این هنر تشویق کنید. این کار نشان می‌دهد که شما مشوق او هستید.

ظرف و قابلمه برای روز مادر

 

چاپگر عکس فوری : شما می‌توانید با هدیه دادن این چاپگر به او این امکان را  بدهید تا تمام خاطرات مورد علاقه خود را با یک چاپگر تلفن همراه مفید در دسترس داشته باشد و تمام عکس‌های عزیزان خود را با اتصال سریع از طریق بلوتوث چاپ کند.

چاپگر بلوتوثی

لوازم یوگا : امروزه خیلی از مادران ورزش میکنند و تعداد زیادی به ورزش های آرامش بخش روی آورده اند. با هدیه دادن لوازم یوگا میتوانید برای آنها شرایط ورزش یوگا را فراهم نمایید.

لوازم یوگا
انگشتر : طلا و زیورآلات هدیه ی مورد علاقه اکثر خانم ها می باشد. از این رو خرید یک انگشتر، گردنبند یا دستبند از جنس طلا میتواند بسیار جذاب و زیبا باشد.

در آخر دیگر وسیله‌هایی که می‌توانید برای مادر خود تهیه کنید شامل موارد زیر است:

دستگاه وافل ساز، کتاب، لوازم ارایشی، ظروف لوکوس تزیینی، گلدان کریستال، ظروف میناکاری، ظروف مسی،  رومیزی ، کوسن ، پتو، کنار مبلی، لوازم باغبانی، لوازم گلکاری،  لوازم بافتنی، وسایل شیرینی‌پزی، رو بالشتی، روتختی، بدلیجات، تشک طبی، بالش طبی، بالش گردنی، لوازم مراقبت از مو، کتاب صوتی، یک جعبه لاک رنگارنگ، ظروف پذیرایی، آینه کیفی، ساعت دیواری و ساعت رومیزی.

برای قدردانی از مادرها فقط به هدیه دادن بسنده نکنیم!
در این راهنمایی خرید هدیه برای مادر، سعی کردیم کالاهایی را معرفی کنیم که به‌نظرمان رسید مادران از داشتن‌شان خوشحال می‌شوند. حتی‌الامکان سعی کردیم هم اجناس با قیمت مناسب‌تر و هم کالاهای گران‌تر داشته باشیم. مادرها و مادربزرگ‌ها با قلب‌ بزرگی که دارند از اینکه به فکرشان باشید هم خوشحال می‌شوند. این فهرست فقط کمکی است برای انتخاب هدیه. عشقی که با آن هدیه را تقدیم‌شان می‌کنید با خودتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *