بهترین کادو ولنتاین برای پسرها و آقایان ( کادویی برای انواع سلیقه ها)

زمان مطالعه : 11 دقیقه
آخرین بروزرسانی : 24 بهمن 1402
کادو ولنتاین برای پسر

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم؟ بهترین ایده سورپرایز ولنتاین برای پسر چیست؟ برای ولنتاین چی بخریم برای پسر؟ سوالاتی است که این روز ها، فکر اکثر خانم ها را درگیر خود کرده است. دریافت هدیه شیک و عاشقانه در روز ولنتاین، برای دوست پسر یا همسر شما بسیار خاطره انگیز خواهد بود. ما در شرمیلا به شما کمک میکنیم تا یک هدیه جالب و زیبا برای روز ولنتاین تهیه نمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

خرید هدیه یکی از سخت ترین کارهای دنیاست. خرید هدیه برای خانم ها به علت تنوع زیاد، کار آسان تری نسبت به خرید هدیه برای آقایان است.

ولنتاین یکی از روزهای مهم است که شما بایستی برای همسر و یا عشقتان هدیه بخرید. هدف از خریدن هدیه در ولنتاین این است که میزان علاقه و احساس عمیق خود را به عشقتان نشان دهید. در این مطلب، لیستی از بهترین هدیه های ولنتاین برای آقایان را تهیه کرده ایم که تقریبا هر مردی آن را دوست دارد.

بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان

  • ۱- ست مردانه(کیف پول، جارکارتی و کمربند چرم)

ست مردانه

ست مردانه جزو پرفروش ترین و محبوب ترین هدایای ولنتاین محسوب می شود. این ست می تواند شامل موارد مختلفی باشد از جمله: جارکارتی، کیف پول چرم، فندک، کمربند چرم و جاسوییچی. این ست بسیار کاربردی بوده و مورد علاقه آقایان است.

کیف پول مورد نیاز هر پسری است و جزو واجبات میباشد. چه زیبا که کیف او، هدیه ای از طرف شما باشد. ضمناً کیف پول جز معدود هدیه هایی است که همیشه همراه او خواهد بود و فوق العاده کاربردی است .

همچنین کمربند هم یکی از پراستفاده ترین اکسسوری های مردانه است که تنوع بسیار بالایی دارد. شما می توانید طبق سلیقه خودتان، یک ست زیبا و باب میل پسر موردعلاقه خود تهیه کنید.

  • ۲- کوله پشتی

کوله پشتی

آیا عشق شما اهل سفر و مسافرت یا کوهنوردی است؟ اگر جواب بله است، کوله پشتی یکی از بهترین هدیه هایی هست که میتوانید به او تقدیم کنید تا در هر مکانی که میرود به یاد شما باشد.

  • ۳- کفش یا کتونی

کتونی مردانه

کفش و کتونی جزو هدیه های مناسب روز ولنتاین برای پسرها است. اگر سلیقه او را می دانید، بهتر است طبق سلیقه او کفش یا کتونی را سفارش دهید. در غیر این صورت می توانید یک کتونی اسپرت شیک ساده را تهیه نمایید. وسایل ساده، همیشه شیک، جذاب و همه پسند هستند.

اگر میخواهید برای محل کار او کفشی انتخاب کنید، کفش رسمی چرم یک انتخاب معقولانه و مناسب به حساب می آید. اگر برای ورزش و باشگاه می خواهید کتونی انتخاب کنید، دقت فرمایید که کتونی راحت و با کیفیتی باشد.

  • ۴- ریش تراش

ریش تراش فیلیپسریش تراش، یک وسیله کاربردی بر‌ای آقایان است که مسلماً پسر ها و مرد ها با هدیه گرفتن آن، خوشحال میشوند. به خصوص اگر ریش تراش برند محبوبشان بوده و چند کاره باشد. میتوانید باکسی تهیه کنید و ریش تراش به همراه گل، شکلات و وسایل دیگری که تهیه کرده اید را در آن قرار دهید. حتما در باکس پوشال بریزید و هدیه های خود را روی آنها قرار دهید.

  • ۵- لباس ورزشی

لباس ورزشی اسپرت

اگر همسر، دوست پسر یا نامزدتان ورزشکار است، بهترین هدیه برای او یک ست ورزشی با کیفیت است. اگر با رنگ یا تیم مورد علاقه او آشنا هستید، حتما همان را تهیه نمایید تا او را غافلگیر کنید.

  • ۶- ساعت لاکچری

ساعت برای ولنتاین

ساعت برای مناسبت های مختلف مانند روز مرد، تولد، سالگرد و ولنتاین برای خانم ها و آقایان هدیه مناسبی است. چنانچه قصد دارید روز ولنتاین یک ساعت لوکس برای عشق زندگی خود بخرید، ساعت با دوامی سفارش دهید تا برای او ماندگار بماند. البته میتوانید طبق بودجه خود یک ساعت با قیمت مناسب تهیه نمایید.

ساعت هدیه ای است که تا سالیان سال می تواند مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان یک یادگاری ارزشمند باشد.

  • ۷- دستگاه بازی(xbox و ps)

دستگاه بازی

اکثر پسر ها عاشق بازی با دستگاه های بازی xbox و ps هستند. به همین دلیل این هدیه مورد علاقه انها میباشد. بهتر است پیش از خرید به طور غیرمستقیم نظر او را در مورد این دستگاه های بازی بدانید و اطمینان حاصل کنید که آیا واقعا به انها علاقه دارند یا خیر.

دستگاه بازی یک هدیه خاطره انگیز خواهد شد؛ چرا که سرگرمی جذابی است. به خصوص در دورهمی ها، بازی های گروهی با ps یا ایکس باکس، حس و حال جالب و خوشی به دوست پسر یا همسر شما منتقل میکند.

  • ۸- گل و شکلات

گل و شکلات ترنج

تهیه گل و شکلات برای روز ولنتاین جزو واجبات است. در روز عشق، عشاق به یکدیگر گل های قرمز رنگ به همراه شکلات هدیه می دهند و کامشان را شیرین میکنند. پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید گل هدیه اصلی شما نباشد، حتما آن را در کنار کادوهای دیگرتان به شریک عاطفی خود هدیه دهید. گل ها حس عشق و آرامش را هدیه می دهند. باقی هدیه ها نمیتوانند حس عمیق گل ها را برسانند. بنابراین با خرید گل ولنتاین ارزش هدیه خود را چندین برابر کنید. همچنین میتوانید متن عاشقانه ای روی کارت بنویسید. این متن میتواند تشکر، مرور یک خاطره یا حس شما از زمان شروع آشنایی تان تا به امروز باشد.

برای خرید این محصول کافیست روی ان کلیک کنید. همچنین از طریق لینک گل و شکلات میتوانید محصولات متنوعی را مشاهده فرمایید و طبق سلیقه تان انتخاب شایسته ای داشته باشید.

  • ۹- ماگ مسافرتی

ماگ مسافرتی

ماگ مسافرتی یکی دیگر از وسایل کاربردی برای افرادی است که چای، قهوه و نسکافه خور هستند. این ماگ ها میتوانند آب جوش را تا چند ساعت در خود گرم نگه دارند. ماگ های مسافرتی یک هدیه ایده آل برای دوست پسر و نامزد شما در روز ولنتاین است.

  • ۱۰- عینک محافظ چشم کامپیوتر

عینک محافظ چشم

اگر مرد زندگی شما، با کامپیوتر و لپتاپ زیاد سروکار دارد و یا مواقع زیادی از تلفن همراهش استفاده میکند، با خرید عینک محافظ چشم از سلامت چشم او مراقبت کنید. این هدیه قطعا او را خوشحال خواهد کرد؛ چرا که نشان می دهد علاوه بر اینکه به فکر سورپرایز کردن او بودید، سلامتی اش برایتان اهمیت دارد.

  • ۱۱- شطرنج، تخته نرد یا کارت پاسور

تخته نرد

بازی هایی مانند کارت بازی، شطرنج و تخته نرد مورد علاقه برخی از آقایان است. البته شطرنج چون بازی هوشی است، شاید کمتر شخصی به آن علاقه داشته باشد. با این حال اگر مطمئن هستید که شریک عاطفی تان عاشق اینجور بازی ها است، میتوانید بازی مورد علاقه او را سفارش دهید.

  • ۱۲- کتاب یا دوره آموزشی خاص

کتاب

اگر مخاطب شما، به مطالعه علاقه مند است و یا دوست دارد در دوره اموزشی خاصی شرکت کند، بهترین کار این که آن دوره را برای او دریافت نمایید. همچنین خرید کتاب هایی باب میل او، او را شگفت زده خواهد کرد. افراد کتاب خوان، عاشق کتاب هدیه گرفتن هستند.

  • ۱۳- دکوری یا گیفت

گیفت ولنتاین

یک دکوری شیک و فانتزی، هدیه مناسبی برای روز عشق است. او میتواند این دکوری را در مکان مورد علاقه قرار دهد و با نگاه کردن به آن یاد شما می افتد. البته لازم نیست که حتما دکوری عاشقانه بخرید، میتوانید یک وسیله تزیینی ساده و شیک تهیه کنید.

  • ۱۴- پیام در یک بطری

پیام عاشقانهبیان کردن یکسری حرف ها کمی دشوار است. شما میتوانید دلایلی که به او علاقه مند هستید را در کاغذ هایی بنویسید و در بطری قرار دهید. این هدیه در کنار گل مفهوم زیبا و دلنشینی را به او می رساند و یک هدیه عاشقانه به حساب می آید.

نتیجه گیری:

خرید کادوی ولنتاین برای پسر به بودجه ی شما بستگی دارد. از اکسسوری هایی مانند کراوات، ساعت گرفته تا گل و شکلات و هدیه های خاطره انگیز دیگر می تواند مناسب باشد. بهترین کادوی احساسی قیمت مناسب ولنتاین پسر ها گل میباشد. گل ها حس بی نظیری را منتقل میکنند. شما میتوانید باکس، اسفنج، گل و چند شکلات را از بازار گل سفارش دهید و مطابق با سلیقه تان ان را دیزاین کنید. علاوه بر این امکان سفارش باکس گل ولنتاین آماده از گلفروشی های مختلف از جمله شرمیلا وجود دارد.

تیم گل آرایی گلفروشی انلاین شرمیلا به روز ترین و خاص ترین پک های گل را دیزاین و اماده کرده اند تا شما عزیزان بتوانید با هر سلیقه ای گلی باب میلتان را انتخاب فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *