معرفی بهترین هدیه روز مادر برای مادر بزرگ

زمان مطالعه : 6 دقیقه
آخرین بروزرسانی : 6 دی 1402
هدیه روز مادر برای مادر بزرگ

روز مادر نزدیک است و احتمالا شما به فکر خرید بهترین کادو برای مادر بزرگ خود هستید. برای کمک به شما جهت پیدا کردن هدیه مناسب روز مادر برای مامان بزرگ لیستی از ایده های منحصر به فرد ویژه روز مادر را تهیه کرده ایم. بسته به سلیقه تان می توانید مناسب ترین آن را انتخاب فرمایید و این روز ویژه را برای مادربزرگتان تبدیل به روزی خاطره انگیز کنید. محبوب ترین هدیه ها برای مادر بزرگ عبارتند از:

  1. روسری و شال
  2. انواع جواهرات
  3. وسایل آشپزخانه
  4. بلیت سفر چند روز 
  5. تهیه بلیت فعالیت مورد علاقه او (کنسرت، استخر، ماساژ و …)
  6. گل روز مادر
  7. ماساژور
  8. عطر 
  9. وسایل سنتی و دستی(مثل گلیم)
  10. کیف، کفش
  11. لباس راحتی
  12. یک فلش پر از فیلم ها و آهنگ های مورد علاقه ی او
  13. دستگاه تصفیه کننده هوا
  14. قاب عکس
  15. کتاب
  16. شیرینی و تنقلات مورد علاقه مادربزرگتان
  17. عینک آفتابی
  18. کیف پول
  19. لوازم آرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست و مو
  20. ماگ یا لیوان مخصوص با طرح دوست داشتی مامان بزرگ

چگونه یک هدیه روز مادر برای مادربزرگ انتخاب کنیم؟

انتخاب کادو روز مادر برای مادربزرگ ها کمی دشوار می باشد. اما چند ایده وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. یکی از چیز هایی که هرگز از مد نمی افتد غذایی خوشمزه و لذیذ است. شما میتوانید یک سینی پر از غذاهای مورد علاقه مامان بزرگتان درست کنید و آن را به سلیقه خود دیزاین کنید. قطعا غافلگیر خواهد شد! جواهرات هم گزینه مناسبی هستند. به خصوص اگر به همراه سنگ ماه تولد او باشد. یک هدیه ی مجلل و لاکچری مانند کرم دست گرانقیمت یا محصولات مراقبت از پوست و مو هم کادوی مناسبی می باشد. در ادامه با انواع کادو های مخصوص مادربزرگ آشنا می شوید.

کادو و هدیه مناسب برای مادر بزرگ

دستگاه تصفیه هوا

در این هوای آلوده این روزهای کشورمان واقعا چه چیزی بهتر از یک دستگاه تصفیه هوای خانگی که به مادر بزرگ عزیزتان کمک میکند در هر شهر ایران که هست راحت تر زندگی کند.

دستگاه تصفیه کننده هوا

روسری یا شال ابریشمی

مادرها و مادر بزرگ ها عاشق روسری ها و شال های شیک و مجلسی هستند. مخصوصا اگر ابریشمی باشد. یکی از آنها را امتحان کنید تا شاهد غافلگیر شدن مامان بزرگتان باشید.

روسری برای مادربزرگ

 باغچه‌ی سبزی سیار خانگی

همه انسان ها در طبیعت خود علاقه به گیاه و سبزیجات را دارند و این گیاهان ها علاوه بر زیبایی که به منزل میدهد باعث میشود مادر بزرگتان حس شادابی و طراوت داشته باشد و حتی از این سبزی جات ها استفاده کند.

باغچه سیار

جواهرات

جواهراتی مانند دستبند، انگشتر، گوشواره و گردنبند کادوی مورد علاقه خانم های زیادی می باشد. با خرید جواهرات نقره هم هزینه مقرون به صرفه ای خواهید داشت و هم انرژی مثبتی را به مادربزرگتان هدیه می دهید.

گردنبند برای مامان بزرگ

باکس گل و گیاه اپارتمانی

گل و گیاهان حس خوب و خارق العاده ای را به محیط اطراف خود می بخشند. از آنجایی که متعلق به طبیعت هستند حس آرامش و لطافت را هدیه می دهند و استرس و فشارهای عصبی را کاهش می دهند. شما میتوانید کادوی خود را به همراه گل مورد علاقه مادربزرگتان به او هدیه دهید.

باکس گل آزیتا

بلیت سفر چند روزه

مسافرت چند روزه به مکان مورد علاقه حس جالب و خوشایندی را به افراد مختلف به خصوص مادربزرگ ها منتقل میکند. اگر می خواهید حس او حس وصف ناپذیری را تجربه کند پیشنهاد میکنیم با بلیت سفر چند روزه به مکان دلخواهش او را سورپرایز کنید.

بلیت مسافرت چند روزه

وسایل آشپزخانه

اکثر خانم ها خرید وسایل آشپزخانه جدید را دوست دارند. بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که مادر بزرگ شما به چه وسیله ای بیشتر نیاز دارد. با خرید اکسسوری یا وسیله مورد نیازش قطعا او را خوشحال خواهید کرد.

وسایل آشپزخانه

قاب عکس روز مادر

یکی از بهترین خاطرات‌تان را جاودانه کنید و با یک قاب عکس ویژه‌ی روز مادر به مادر بزرگتان یادآوری کنید که تا همیشه در قلب شما است.

پیام تبریک روز مادر

ماساژور

دستگاه ماساژور محبوب دل افراد زیادی است. با افزایش سن نیاز به این دستگاه فوق العاده کاربردی بیشتر می شود و به همین دلیل کادویی فوق العاده برای مادربزرگ ها به شمار می آید.

دستگاه ماساژ

وسایل سنتی و دستی(مثل گلیم)

محصولات دکوراتیو دستی و سنتی مانند گلیم ها حس و حال جالبی را منتقل می کنند. البته اگر سلیقه مامان بزرگ شما وسایل سنتی باشد این کادو می تواند او را به وجد آورد. چناچه عاشق وسایل تزئینی لوکس و لاکچری است خرید یک گلدان لوکس یا هر اکسسوری شیک دیگری کادویی ایده آل می باشد.

گلیم دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *