هدیه روز زن به کارمندان چه چیزی بدهیم؟

زمان مطالعه : 7 دقیقه
آخرین بروزرسانی : 7 آذر 1402
هدیه روز زن به کارمندان چه چیزی بدهیم

شاید شما هم سردرگم باشید و از خود سوال کنید کادوی تولد برای خانمم چی بخرم؟

ما در این مطلب سعی داریم چند نمونه بهترین کادو ها برای خانم ها پیشنهاد دهیم.

از آنجایی که گل در فرهنگ ایران به عنوان هدیه مرسوم شده به شما پیشنهاد میدیم حتما کنار کادویی که برای همسر خود میخرید از گل هم استفاده کنید حتی باکس های گل و سبد های گل زیبا به تنهایی هم می تواند کادو مناسبی برای همسر شما باشد

هدیه مناسب برای خانم ها ویژه روز کار

حداقل یکبار این کار را بکنید

خرید گل :

گل همیشه کادو خوبی برای خانوم ها بوده و هست ، میتوانید کادو خود را درون باکس ها و سبد های گل شرمیلا قرار داده و آن را به همسرتان تقدیم کنید تا کادو شما جذابیت بیشتری داشته باشد. برای اینکار میتوانید از منو بالا همین صفحه گل مورد نظر خود را خرید کنید

باکس گل رز برای روز کارمند

هدیه برای کارمندان دو جنبه دارد. یکی معنای عام کادو دادن است که برای تشکر یا تبریک مناسبتی خاص داده می شود. و دیگری پیامدهایی است که یک کادو می تواند به دنبال داشته باشد.

هدیه برای کارمندان در هر دو بخش تاثیرات خود را دارد. ثابت شده است که کارمندانی که مورد تشویق مدیر قرار می گیرند و از مدیران خود هدیه برای کارمندان دریافت می کنند انگیزه و پشتکار بالاتری از خود نشان می دهند.

از طرفی خرید انواع هدیه برای کارمندان، وفاداری آنها را برند و لوگوی شما را در پی خواهد داشت. اگر نه، پس چرا میزان رشد عرضه ی کادوهای تبلیغاتی به بازار انقدر گسترده بوده است.

کادو برای خانم مهندس ها:

اگر همسر یا دوستتون یک خانم مهندس دررشته های برق، کامپیوتر و سایر رشته های مهندسی هستش و می دونید با تمام وجود به رشتش عشق می ورزه، می تونید یک فناوری جدید براش هدیه ببرید! این کار بیشتر برای کسایی هست که وسعشون بالاست. پیشنهاد من: لپ تاپ، یک موبایل جدید، قاب عکس های دیجیتالی، mp3 player ، game، LCD و خیلی چیزای دیگه که هر روز داره جدیدترش میاد. میتونید از سایت XPANGO سری جدید موبایلها و GAME ها و mp3 player ها رو ببینید. اگرم زیاد نمی خواهید هزینه کنید می تونید flash های فانتزی عروسکی یا یک بانک سی دی فانتزی که الان خیلی مدل هاش تو بازار هست هدیه بدید، البته اگه می دونید به چه cd نیاز داره می تونید یک پک سی دی اورجینال که الان همه مهندس ها بهش نیاز دارن به اون خان هدیه کنید. مطمئن باشید خیلی خوشش میاد.

هشدار:

آقایون محترم خواهش می کنم به هیچ وجه سراغ خرید یک لباس یا کفش یا این قبیل چیزها برای همسر یا دوستتون نرید، چون تجربه نشون داده که بیشتر اوقات یا سایز لباس رو اشتباه میگیرید یا رنگ لباس مورد سلیقه خانم نیست یا یه مشکلی تو لباس بوده که شما ندیدید یا اصلا چیزی بوده که خانم شما عمرا اون رو نمیپوشه! مثل کلاه و شال گردن یا … پس پولتون رو خرج خرید لباس نکنید.
البته این واسه زمانیه که شما تنها می خواهید برای خانمتون خرید کنید و به اصطلاح سورپرایزش کنید، خواهش می کنم از این سورپرایز ها انجام ندید که احتمال ضایع شدنتون زیاده!

خب حالا میخواهیم چند باکس گل مناسب برای خانوم های کارمند را برایتان معرفی کنیم.

  • باکس گل دلپذیر

این باکس گل زیبایی که در تصویر میبینید میتواند هدیه فوق العاده ای برای روز زن باشد و آنها را غافلگیر کند. رنگ های شاد و تزیین زیبایی که در این باکس گل شکل گرفته است میتواند احساس راحتی و شکوه را به خوبی بیان کند.

باکس گل دلپذیز دارای گلهای رز ، داوودی و میخک می باشد که ترکیب جالبی را رقم زده است.

برای خرید این باکس گل کافی است که بر روی کلمه آبی کلیک کنید و به صفحه خرید آن هدایت شوید.

باکس گل دلپذیر

  • باکس گل بهاره

این باکس گل تازه و زیبایی که در تصویر مشاهده میکنید شامل دو دسته رز گلبهی مینیاتوری ، دو دسته رز مینیاتوری صورتی ، یک عدد ساکولنت طبیعی بسیار زیبا و کوچک مینیاتوری ، یک دسته فرزیای سفید رنگ و یک دسته داودی ملیح صورتی و یک دسته گل میخک سرخابی می باشد که در باکسی مستطیلی زیبایی گل آرایی شده است.

باکس گل بهاره بسیار ساده و شیک است و می تواند مورد علاقه زنان کارمند قرار بگیرد. یکی از مهم ترین جلوه های این باکس ؛ رنگبندی متفاوت و چشم نواز بودن آن می باشد.

برای خرید این باکس گل کافی می باشد که فقط بر روی کلمه آبی کلیک کنید و به صفحه خرید هدایت شوید.

باکس گل بهاره

 

  • سبد گل سلنا

سبد زیبایی که در تصویر میبینید شامل 5 شاخه رز لب ماتیکی ، 12 شاخه رز سفید ، 3 دسته فرزیا صورتی ، 1 دسته قلمفور بنفش ، 1 دسته قلمفور صورتی ، 1 دسته قلمفور سفید  ، 2 دسته آلسترومریا صورتی و 1 دسته میخک صورتی می باشد.

سبد گل سلنا تنوع بالایی دارد و به خوبی تزیین شده است ، به همین دلیل میتواند برای روز زن هدیه عالی ای باشد.

برای خرید این سبد گل زیبا و طبیعی ، میتوانید بر روی کلمه آبی کلیک کنید و به صفحه خرید آن منتقل شوید.

سبد گل سلنا

 

  • باکس گل نفیس

این باکس گلی که در تصویر مشاهده میکنید از لحاظ کیفیت فوق العاده است.

باکس گل نفیس از گلهای داوودی ، لیسینتوس ، میخک ، ارکیده و آلسترومریا استفاده شده است.

این باکس گل حجم بزرگی دارد و برای زنان برونگرا بسیار خوب می باشد و به آنها حس امید و نشاط را منتقل میکند.

برای خرید باکس گل نفیس کافی می باشد که به کلمه آبی شده کلیک کنید تا به صفحه خرید آن هدایت شوید.

باکس گل نفیس

 

اگر شما عزیزان قصد خرید هر کدام از باکس های گفته شده را دارید ، لازم است که بر روی کلمه آبی آنها کلیک کنید تا به صفحه خرید باکس گل مربوط هدایت شوید و خریدی آسوده را بهمراه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *