نکات جالب در مورد گل آنتوریوم و محبوب ترین گونه گیاه انتریوم

زمان مطالعه : 0 دقیقه
زمان انتشار : 20 اسفند 1401
گل انتوریوم

شکوفا دوباره در تمام سال:

آنتوریوم می تواند دوباره در طول سال شکوفا شود. به همین دلیل برای کسانی که تازه شروع به کاشت و نگهداری گل ها نموده اند گیاه مناسبی است . این گل برای گلدهی و نگهداری اش نیاز به حداقل مراقب دارد و گل بی دردسری محسوب می شود.

آیا گل های انتوریوم شما کمرنگ یا پژمرده می شوند؟ نگران این قضیه نباشید ، انها بزودی گل های جدیدی را تولید می کنند. هر برگ تازه ای که تشکیل میشود ، گل جدیدی در کنار آن رشد خواهد کرد.

 

ظاهر گل انتوریوم:

شاید شما فکر می کنید که اسپات های رنگی و قلبی شکل انتوریوم ، گل های این گیاه هستند؛ چون بخاطر برجستگی که دارند واقعا مشخص است. اما اینطور نیست ، گلهای آنتوریوم از برآمدگی کوچکی در اسپادیکس تشکیل شده است. وظیفه اسپات ، محافظت از گل ها است.

 

گل انتوریوم

 

بیش از 600 گونه:

آنتوریوم از آمریکای گرمسیری سرچشمه می گیرد و بیش از 600 گونه متفاوت از آن وجود دارد. بهترین گونه های شناخته شده انتوریوم شرزریانوم  (Anthurium scherzerianum) و آنتوریوم آندره نوم (Anthurium andreanum)هستند که جزء گونه های گلدار این گیاه هستند . هر دوی آنها به عنوان گیاهان گلدانی و گل های بریده شده در دسترس هستند. با ظاهر رنگارنگ و گرمسیری که دارند ، براحتی قابل تشخیص هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *