بهترین سورپرایز برای سالگرد ازدواج چی بگیریم؟

زمان مطالعه : 0 دقیقه
زمان انتشار : 20 اسفند 1401
هدیه

با سلام خدمت همراهان همیشگی سایت شرمیلا امروز میخواهیم در رابطه با سورپرایز کردن همسرتان برای سالگرد ازدواجتان صحبت کنیم و چند ایده بدهیم تا بتوانید  یک شب رویایی را بسازید پس با ما همراه شوید.

_کادو مناسب برای سالگرد ازدواجتان

یکی از مهم ترین اتفاق برای سالگرد ازدواجتان این است که یک هدیه ی خاص و به یاد ماندنی تهیه کنید تا بعد از مدت ها که همسرتان به آن برخورد کرد یاد شب سالگرد ازدواجتان بیوفتد و خاطرات قشنگی برایش تداعی شود . پس یک هدیه ی خاص انتخاب کنید . اگر مایل هستید از مقاله های ما برای

هدیه خریدن برای سالگرد ازدواج و همچنین خرید کادوی مناسب برای خانم ها  و انتخاب کادوی مناسب برای مردان دیدن فرمایید .

هدیه

_انتخاب مکان مناسب برای جشن گرفتن

شاید یکی از سخت ترین انتخاب ها در این روز همین باشد که در چه مکانی جشن مورد نظرمان را بگیریم ؟ جشن را هم در کافی شاپ ها ، در طبیعت و هم در منزل میتوانید بگیرید وباید بدانید که در کدام یک از این مکان ها راحت تر هستید و دستتان برای کارهایتان باز تر است. حتما عکس‌های جذاب دکوراسیون رمانتیک را دیده‌اید. سالگرد ازدواج، بهترین زمان برای تحقق این رویای جذاب است. با کمی شمع وارمر، گل و بادکنک هلیومی، اتاق‌خواب و یا بخشی از منزلتان را تزیین کنید. چند نمونه از سورپرایز ها در مکان های مختلف را باهم ببینیم.

تولد

تولد در طبیعت

تزیین منزل

تولد در کافی شاپ

تززین عاشقانه منزل

تززین عاشقانه منزل

بادکنک

_دعوت کردن مهمان

گزینه ی مهم دیگری که با اهمیت است این است که شما دوست دارید یک شب دونفره را بسازید یا این که با دوستان و آشناهایتان جشنی به یاد ماندنی بگیرید . که این مورد بسته به سلایق شما متفاوت است.

جشن

گل مورد علاقه همسرتان

همین طور می توانید گل مورد علاقه همسرتان را خریداری کنید و در گلدانی که مخصوص این روز درست کرده اید قرار داده روی میز بگذارید . همچنین میتوانید برای انتخاب گل مورد علاقه تان به سایت ما سر بزنید . انتخاب گل برای سالگرد ازدواج

باکس گل ملیح

شام به یاد ماندنی

همچنین شما میتوانید شام مورد علاقه ی همسرتان را تهیه کرده و با تزیینات زیبا شبی خاص را بچینید.

شام تولد

امیدواریم ایده ها کمکی به شما کرده باشند لطفا اگر نظری دارید با ما درمیان بگذارید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *