کادوی تولد برای خانمم چی بخرم؟

زمان مطالعه : 11 دقیقه
آخرین بروزرسانی : 29 آبان 1402
کادو برای خانومم چی بخرم

شاید شما هم سردرگم باشید و از خود سوال کنید کادوی تولد برای خانمم چی بخرم؟

ما در این مطلب سعی داریم چند نمونه بهترین کادو ها برای خانم ها پیشنهاد دهیم.

از آنجایی که گل در فرهنگ ایران به عنوان هدیه مرسوم شده به شما پینهاد میدیم حتما کنار کادویی که برای همسر خود میخرید از گل هم استفاده کنید حتی باکس های گل و سبد های گل زیبا به تنهایی هم می تواند کادو مناسبی برای همسر شما باشد

کادو برای خانومم چی بخرم


از همین ابتدای کار یک نکته‌ی اساسی را به خاطر داشته باشید؛ بهترین هدیه تعریف ثابتی ندارد و ممکن است معنی آن از یک زن تا زن دیگر فرق کند. برای همین لازم است اول از همه نسبت به طرف مقابتان شناخت کافی داشته باشید و روی جزئیات رفتار او تمرکز کنید. همسر یا نامزدتان چه جور زنی است؟ از آن‌هایی که با یک شاخه گل ذوق می‌کنند یا آن‌هایی که از مرد زندگی‌شان توقع دارند علاقه‌اش را با هدیه‌های نفیس نشان بدهد؟ روحیه‌اش هنری است یا اصولا به سادگی علاقه دارد؟ به جزئیات توجه می‌کند یا نه؟ جوابی که به هر کدام از این سوال‌ها می‌دهید اولین قدم برای خرید بهترین هدیه را مشخص می‌کند.

اولین هدیه تولد برای همسر چی بخرم؟

بهترین انتخاب توجه به حرف ها و نیاز های اخیر همسرتان است معمولا با توجه به همسر امکان پی بردن به کادو مورد علاقه همسرتان وجود دارد

وقتی می‌خواهید علاقه‌تان را با خرید هدیه نشان بدهید قبل از هیجان زده شدن از خودتان بپرسید اخیرا نکته‌ای بین حرف‌های طرف مقابلتان شنیده‌اید که نا‌خود‌آگاه باخبرتان کرده باشد او به چیزی نیاز دارد یا نه. اگر جواب مثبت بود خرید وسیله‌ی مورد نیاز او را در اولویت قرار دهید و اگر منفی بود توجه‌تان را به ادامه‌ی مطلب جمع می‌کنیم!

گل و شکلات فراموش نشود

کادو مناسب همسرهر هدیه‌ای که می‌خرید یادتان باشد موقعیت‌های رسمی، آداب و تشریفات خاص خودشان را دارند. به هیچ وجه قید جعبه کادوی شکیل، گل و شکلات را نزنید. جلوه‌ای که این جزئیات به هدیه‌ی شما می‌دهند دست کمی از ارزش هدیه‌ی اصلی ندارد. یادتان باشد هیچ وقت هدیه‌ی زن زندگی‌تان را بدون کادو یا بسته بندی زیبا به او ندهید. اگر چنین کاری کنید شک نکنید که او تنها یک پیام دریافت می‌کند: «حتی آنقدر ارزش نداشته‌ای که برایت وقت بگذارم و ظاهر هدیه را زیبا کنم.» احتمالش زیاد است که این حرکت در دنیای مردانه معنای بدی نداشته باشد اما برای زنان بستن شمشیر از رو است

خرید باکس گل برای تولد همسر اگر تماییل به خرید باکس گل برای تولد همسر دارید پیشنهاد میکنم از منو بالا همین صفحه از مناسبت ها تولد را انتخاب کنید تا جذاب ترین گل ها برای تولد همسرتان را انتخاب کنید

باکس گل توپی

همیشه گرانترین کادو ها بهترین نیست!

شما لزوما مجبور نیستید پول زیادی خرج کنید تا علاقه خودتان را نشان دهید. و یا انکه حتما نباید یک هدیه لوکس و تجملی باشد تا کسی را خوشحال کند. اگر بودجه زیادی ندارید, هدیه شما می‌تواند ساده و با قیمت مناسب باشد مثل گردنبند های فیروزه و طلا دخترانه که برای دختر خانم‌ها بسیار جذاب است, و یا یک زنجیر طلای ظریف برای همسرتان باشد که طراحی منحصربه‌فردی دارد.

همسر شما, نیمه کامل کننده شماست و برای او مهم است که شما حس خود را به او ابراز کنید, اما چطور می‌خواهید این کار را انجام دهید؟ به خانمی که خیلی به دنبال هدیه‌ های گران‌ بها و پر زرق و برق نیست, می‌توان یک گردنبند نقره هدیه داد با یک زنجیر ظریف و یک آویز کوچک که همیشه به گردن داشته باشد و هر بار که به آن نگاه می‌کند به یاد شما بیافتد, یا شاید یک گوشواره نقره که با هر لباسی هماهنگ شود, او را خیلی خوشحال کند.

از طرح‌‌های پرطرفدار در زیورآلات نقره, ترکیب نقره با سنگ‌های‌ فیروزه و یاقوت است. شما می‌توانید برای دیدن مدل‌های جدید از زیورآلات نقره به فروشگاه‌های آنلاین سر بزنید یا حتی طرح مورد نظرتان را به نقره‌کاران سفارش دهید. نگران سیاه شدن نقره هم نباشید چراکه با چند ترفند ساده می‌توانید خیلی راحت نقره‌جات قدیمی خود را سفید کنید

بدلیجات مدرن را دست کم نگیرید

سال‌هاست که بدلیجات بسیار پرطرفدار شده‌اند و دیگر مثل قدیم نیست که بدلیجات کم ارزش باشند و همه فقط طلا دوست داشته باشند. برندهای معتبر مد و لباس امروزه زیورآلات بدلی بسیار زیبا و جذابی طراحی می‌کنند که البته قیمت‌های کمی هم ندارند. گردنبندهایی با سنگ‌های مصنوعی خوش‌رنگ, دستبندهای چرمی که با نخ‌های مرغوب گلدوزی شده‌اند, مرواریدهای مصنوعی, ترکیب فلزاتی مثل برنج, مس,زینک و صدها ترکیب دیگر که با لباس‌ها رسمی و غیر رسمی هماهنگ می‌شوند.

اگر همسرتون شور شوق کودکی داره به عروسک ها توجه کنید

اگر همسرتون یک خانم پر شورو نشاط و به بچه ها علاقه داره و برای لوس کردن و عزیز کردن خودش پیش شما کارای بچه ها رو انجام میده مثلا میره تو پارک تاب بازی یا اینکه صداشو مثل بچه ها نازک میکنه، یا وقتی از جلوی ویترین یک مغازه اسباب بازی فروشی رد می شید عروسکای تو ویترین رو بهتون نشون میده و با شور و نشاط بهتون میگه: ” ببین چقدر نازه” اولا بدونید این زن خیلی شما رو دوست داره و ارزشش رو بدونید چون تمام انرژی شو برای شما داره میزاره تا ببینید که چقدر شاده و از شاد بودنش شاید می خواهد شما رو هم شاد کنه.
و اما هدیه برای این خانم: می تونید برای این خانم یک عروسک فانتزی و ناز بخرید (پیشنهاد من یک خرس یا خرگوش پلوشه هستش) اگر فرزند دارید بهتر یک مجسمه فانتزی جالب بخرید که بچه نتونه از مامانش بگیردش و همسرتون فکر کنه که آره به نام من به کام بچش!

کادو برای خانم های متین، مغرور و آرام:

اگر می خواهید برای یک خانم با انضباط متین و موقر هدیه بخرید، بهترین هدیه برای این خانم یک عطر خوش بو یا یک ادکلن معروف و خوش بو هستش. این کادو رو میتونید در بسته بندی خود ادکلن یا عطر به اون خانم هدیه بدید.
کادو برای خانم های خشن:
اگر می خواهید مثلا به مادر زنتون که خیلی هم از دست شما شاکی هست یک هدیه بدید، بهترین هدیه طلا هستش، دیگه بستگی به وسعتون النگو، گردنبند، گوشواره، انگشتر و…

کادو برای خانم مهندس ها:

اگر همسر یا دوستتون یک خانم مهندس دررشته های برق، کامپیوتر و سایر رشته های مهندسی هستش و می دونید با تمام وجود به رشتش عشق می ورزه، می تونید یک فناوری جدید براش هدیه ببرید! این کار بیشتر برای کسایی هست که وسعشون بالاست. پیشنهاد من: لپ تاپ، یک موبایل جدید، قاب عکس های دیجیتالی، mp3 player ، game، LCD و خیلی چیزای دیگه که هر روز داره جدیدترش میاد. میتونید از سایت XPANGO سری جدید موبایلها و GAME ها و mp3 player ها رو ببینید. اگرم زیاد نمی خواهید هزینه کنید می تونید flash های فانتزی عروسکی یا یک بانک سی دی فانتزی که الان خیلی مدل هاش تو بازار هست هدیه بدید، البته اگه می دونید به چه cd نیاز داره می تونید یک پک سی دی اورجینال که الان همه مهندس ها بهش نیاز دارن به اون خان هدیه کنید. مطمئن باشید خیلی خوشش میاد.

هشدار:

آقایون محترم خواهش می کنم به هیچ وجه سراغ خرید یک لباس یا کفش یا این قبیل چیزها برای همسر یا دوستتون نرید، چون تجربه نشون داده که بیشتر اوقات یا سایز لباس رو اشتباه میگیرید یا رنگ لباس مورد سلیقه خانم نیست یا یه مشکلی تو لباس بوده که شما ندیدید یا اصلا چیزی بوده که خانم شما عمرا اون رو نمیپوشه! مثل کلاه و شال گردن یا … پس پولتون رو خرج خرید لباس نکنید.
البته این واسه زمانیه که شما تنها می خواهید برای خانمتون خرید کنید و به اصطلاح سورپرایزش کنید، خواهش می کنم از این سورپرایز ها انجام ندید که احتمال ضایع شدنتون زیاده!

هشدار دوم :

اگر به همسرتون از قبل قول خرید چیزی رو دادید بهترین هدیه همون چیزیه که قولش رو دادید. اگه با وجود اینکه می دونید که همسرتون چه چیزی رو دوست داره و بهش نیاز داره باز برید یک چیز دیگه بخرید مثلما از شما دلگیر میشه که چرا به نظر اون اهمیت ندادید به قولتون عمل نکردید و کار خودتون رو کردید.
برای خانم ها خیلی مهمه که مردشون (حالا یا آینده) به قولی که میده عمل کنه چون اگه این کار رو نکنه به نظرشون مردونگیشون زیر سوال میره، که این یک فاجعست.
نکته: حتی اگه در گذشته گفتید که اگر یک کاری رو انجام بده از دستش دلگیر می شید و باهاش حرف نمیزنید اگر اون خانم اون کار رو کرد حتی اگر دلتون طاقت نمی آورد حتما باهاش یک مدت حرف نزنید تا بدونه که شما وقتی حرفی میزنید روش هستید. این در آینده حتما بهتون کمک می کنه تا بتونید اون زن رو مطیع خودتون کنید.

هشدار سوم:

به هیج وجه برای همسرتون وسایل خونه کادو نیارید، یا نگید که مثلا امسال مبل ها رو عوض کردیم دیگه کادو خبری نیست یا مایکروفر خریدم دیگه کادو روز زن یا هدیه تولد بهت نمی دم. چیزایی که خریدید برای خونتون بوده به همسرتون چه ربطی داره که به پای اون می نویسید. اگر می خواید عشقتون پایدار بمونه روزهای مهم رو مثل سالگرد ازدواج و تولد یا عیدها رو فراموش نکنید و یک هدیه هر چند کوچیک به همسرتون هدیه کنید.
کادو پیچ کردن هدیه ها: اگر تا به حال کادوی نخریدید و همسرتون می دونه که اصلا خرید کادو و کادو پیچ کردنش رو بلد نیستید، بهترین کار اینه که کادویی رو که خریدید خودتون با دستای خودتون تو یک کاغذ کادو بپیچید، اگر نتونستید و دیدید کادو پیچ کردنش خیلی براتون سخته و قشنگ درنمی آد اصلا نگران نباشید ما هم همین رو می خوایم! این جوری وقتی کادو رو به همسرتون میدید مطمئنن به بسته بندی جالبش می خنده و کلی ذوق میکنه که با این همه کاری که داشتید و این که این کار رو بلد نبودید به عشقش تمام تلاش خودتون رو کردید و کادوشو با دست خودتون بستید، بهتون قول می دم این نوع بستن هدیه صد برابر بیشتر از زمانی که هدیه رو مغازه دار براتون میپیچه در رضایت و خوشحالی همسرتون تاثیر داره. اگر روش یک خط شعر عاشقانه هم بنویسید و یک گلم بچسبونید که عالی میشه. این نوع بسته بندی برای آقایونی مناسب هستش که همسرانشون می دونن که ایشون یک آدم خشن هستن و از کادو بازی اصلا چیزی سرشون نمیشه! اگر باورتون نمیشه فقط یک بار امتحان کنید و تاثیر فوق العادش رو ببینید.
آقایوونی هم که همسراشون میدونن آقایون با سلیقه ای هستن، بسته بندی زیبا و شیک رو بهشون توصیه می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *