هدیه روز زن برای همسرم چی بخرم؟[ایده های جذاب]

زمان مطالعه : 9 دقیقه
آخرین بروزرسانی : 12 دی 1402
هدیه روز زن برای همسرم چی بخرم

هدیه روز زن راهی عالی برای ابراز قدردانی و تشکر از شریک زندگی تان است. سوال بسیاری افراد این است که چه کادویی مناسب روز زن است؟

انتخاب بهترین هدیه روز زن برای همسر کار کمی وقت گیر و دشوار است. با این حال بهتر است هدیه ای خاص و جذاب برای او تهیه فرمایید.

خوشبختانه بستر آنلاین از جمله فروشگاه ها و پیج های اینستاگرامی مملو از ایده های جدید برای هدیه روز مادر هستند. پیش از انتخاب کادو بهتر است شخصیت همسر خود را بررسی کنید. سپس بسته به نیاز فعلی او هدیه ای بخرید. حتی می توانید در مورد هدیه به صورت غیر مستقیم با او صحبت کنید یا از صحبت هایش وسیله ی محبوب و موردنیازش را بیابید.

چند کادوی مناسب:

  • جواهرات
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • کیک و شکلات
  • دکور منزل
  • گل روز زن
  • لیوان با طرح مخصوص
  • گلدان و وسایل مسی
  • کیف چرم
  • ست لباس زمستانی
  • ست دفتر و خودکار یا روان نویس برند
  • ساعت و…

اگر وقت کافی برای جستجوی هدیه ندارید، خرید آنلاین کادوی روز مادر را به شما توصیه میکنیم. در نظر داشته باشید که گل ها بخش مهمی از روز مادر محسوب می شوند و کادو دادن انها را فراموش نکنید! حسی که گل و گیاهان به افراد به خصوص خانم ها منتقل میکنند با هیچ حسی قابل مقایسه نیست. آنها از دل طبیعت هستند؛ به همین دلیل آرامش و انرژی مثبتی را می بخشند.

طیف گسترده ای از باکس گل، دسته گل و سبد گل های مناسب روز مادر در فروشگاه های اینترنتی مختلف از جمله گلفروشی آنلاین شرمیلا وجود دارد. با کلیک روی بنر زیر می توانید آنها را مشاهده فرمایید.

بنر روز مادر

در ادامه چند ایده فوق العاده و پیشنهاد کادو روز مادر برای همسر را تهیه کرده ایم. 

روز زن سال 1402 و 2024

13 دی 1402 سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر است که برابر با 3 ژانویه 2024 است.

بهترین هدیه روز زن برای همسر

همسر شما شریک زندگی شماست. در لحظات خوب و بد، او تنها کسی خواهد بود که برای همیشه در کنار شما می ماند. در واقع، او باعث شده تا عاشق شوید و لذت های واقعی زندگی را تجربه کنید. همسرتان سزاوار به یاد ماندنی ترین سورپرایز ها برای روز زن است.

از جمله هدایای خاص برای خانم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

باکس گل و دسته گل

گل ها حس عمیق و عشق واقعی شما را به خوبی به همسرتان منتقل میکنند. آنها خاطره انگیز هستند و با عطر دل انگیزشان محیط اطراف خود را به محیطی دلنشین تبدیل می کنند. همچنین جزو هدایای خاص برای روز زن محسوب می شوند؛ چرا که افراد مشکل پسند گل سفارش می دهند.

در ادامه چند مدل باکس گل و گل های تزئین شده آورده شده است.

باکس گل پروا

مشاهده قیمت و خرید باکس گل پروا

 

باکس گل شیشه ای خزر

مشاهده قیمت و خرید باکس گل شیشه ای خزر

باکس گل عاشقانه رز و ژیپسوفیلیا

مشاهده قیمت و خرید باکس گل رز و ژیپسوفیلیا

 

باکس گل شیشه ای نیوا

مشاهده قیمت و خرید باکس گل شیشه ای نیوا

 

باکس گل حامی

مشاهده قیمت و خرید باکس گل حامی

 

باکس گل روز مادر

مشاهده قیمت و خرید باکس گل فرزانه

 

باکس گل گیسو

مشاهده قیمت و خرید باکس گل گیسو

 

لوازم منزل

برخی خانم ها به وسایل خانه علاقمند هستند. پس اگر با سلیقه او را تا حد زیادی می شناسید انواع دکوری و وسایل منزل انتخاب ایده الی محسوب می شود. ظروف آشپزخانه و پذیرایی هم گزینه مناسبی هستند.

دکوری منزل

عطر و ادکلن

عطرها با رایحه و بوی دلپذیری که دارند، همیشه در ذهن میماند و وقتی عطر شخصی به مشام شما می رسد حس وجود آن فرد در آن مکان را درک می کنید و این ضمیر ناخودآگاه نقطه عطف خوبی است تا همیشه در ذهن همسر یا مادرتان بمانید.

زمانی که همسرتان از این عطری که برایش کادو خریده اید استفاده میکند ، ناخودآگاه با اسپری این عطر به یاد شما می افتد و حس و خاطره خوبی در ذهنش نقش میبندد.

اما دقت داشته باشید نوع عطری را که انتخاب می کنید متناسب با روحیات فردی باشد که می خواهید به او هدیه بدهید.

عطر زنانه

طلا و جواهرات 

طلا و جواهرات یکی دیگر از هدایای پیشنهادی ما برای روز زن می باشد. شما می توانید یک سرویس طلا، گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر را در روز زن به همسر خود هدیه کنید. خانم ها عاشق طلا و جواهرات هستند و با دیدن آن به وجد می آیند. برای اینکه این هدیه را شخصی سازی کنید می توانید پلاک گردنبند یا دستبندی با نام یا طرح دلخواه او سفارش دهید.

طلا و جواهرات برای همسرم

هدیه نقدی

اگر وقت کافی برای خرید آنچه می خواهید ندارید و یا نمی دانید چه هدیه ای مناسب خانم هاست ، یکی از ساده ترین انواع هدیه برای هر فرد در هر مناسبتی پول نقد یا یک سکه طلا است. شما می توانید پول نقد را به صورت یک کارت هدیه بانکی بگیرید که زیباتر باشد.

کارت هدیه روز مادر

روسری، شال، مانتو و لباس راحتی

یک روسری شیک و لاکچری می تواند تمام چشم ها را به خود خیره کند. روسری یا شال برای خانم ها یک هدیه بسیار مناسب و کاربردی است. سعی کنید انتخابی چشم نواز و ماندگار داشته باشید. رنگ و طرح روسری را مطابق با روحیات فرد مورد نظرتان انتخاب کنید تا از دیدن هدیه شما خوشحال شود. همچنین انواع پوشاک مانند لباس های زمستانه، مانتو، شلوار و لباس راحتی با طرح بامزه مناسب همسرتان می باشد.

ابزار موسیقی مانند گیتار

چنانچه همسر شما اهل نواختن موسیقی است می توانید ابزار موسیقی محبوب او را هدیه دهید. از جمله این وسایل می توان به ویالون، گیتار و هنگ اشاره کرد.

گیتار برای روز زن

نکته : بهترین انتخاب توجه به حرف ها و نیاز های اخیر همسرتان است معمولا با توجه به همسر امکان پی بردن به کادو مورد علاقه همسرتان وجود دارد.

اگر همسر شما از وسیله ای یا شی صحبت میکند که مورد نیاز اوست یا حتی به آن علاقمند است ، این بهترین فرصت است تا آن را برای او بخرید و با این خرید در این مناسبت میتوانید ارزش کادو خود را بالاتر ببرید.

اما توجه داشته باشید که اگر همسرتان به طور مداوم از علاقه اش یا نیازش به آن وسیله تکرار میکند و شما در این مناسبت کادویی دیگر به او بدهید این باعث میشود که او ذوق و شوقش فروکش کند و دلگیر شود که چرا چنین خریدی داشته اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *