کاملترین تعبیر خواب دسته گل خواستگاری

زمان مطالعه : 5 دقیقه
زمان انتشار : 21 اسفند 1401
دسته گل رز و نرگس

دیدن گل در خواب می تواند معنی عمیقی داشته باشد.در اکثر اوقات زمانی که در خواب گلی را می بینید اسم آن گل را نمی دانید که در این صورت تعبیر این خواب بر اساس رنگ گل انجام می شود.

گل های مختلف تعابیر مختلفی دارند تعبیر خواب گل محمدی و گل رز از همه گل ها خوش یمن تر است و در مورد شقایق که کم دوام ترین گل ها است، خوب ننوشته اند همین طور در مورد گُل های پائیزی مثل زنبق و کوکب و اختر.

اگر پسری جوان و مجرد خواب یک گلدان شمعدانی را فارغ از هر رنگی ببید به علامت یک ازدواج سریع و تولد نوزاد پسر می باشد.

اگر درخواب کسی به شما دسته گلی را بدهد، نشانه عشق و علاقه یکی از عزیزان به شما است. در صورتی که دسته گل خواستگاری باشد نشان از ازدواج شما دارد.

اگر دسته گلی با رنگ بندی شاد و زیبا دریافت کنید به منظور این است که  ارثی از طرف فامیلی ناشناس به شما می رسد.

دسته گل شاد خواستگاری

تعبیر خواب دسته گل

اگر در خواب شما دسته گل برای خواستگاری درست میکنید به نشانه رسیدن به اهداف است.

*چنانچه در خواب لباس عروس به تن داشتید تعبیر آن متفاوت است. از قسمت تعبیر خواب لباس عروس سفید برای دختر مجرد می توانید تعبیر خواب خود را مشاهده فرمایید.

با وجود اینکه برخی از روانشناسان معتقدند کسی در خواب رنگ را تشخیص نمیدهد و خواب های ما سیاه و سفید هستند ولی در عمل بسیاری از افراد زمانی که خواب خود را تعریف می کنند اشاره ای به رنگ اشیاء نیز دارند.

پس نگاهی داریم به تعبیر خواب دسته گل ها بر اساس رنگ :

تعبیر خواب دسته گل آبی رنگ

گل رز آبی

دیدن گل های آبی رنگ در خواب به معنای آرامش داشتن شماست. حتی اگر گلهای رنگارنگی ببینید که در بین آنها ، گل آبی رنگ خودنمایی می کند باز هم همین تعبیر را خواهد داشت.اما اگر گل آبی تیره ، سرمه ای و نفتی رنگ ببینید تعبیر آن کاملا برعکس می شود.

تعبیر خواب دسته گل قرمز رنگ

دیدن گل های قرمز رنگ تعابیر مختلفی می تواند داشته باشد.معروف ترین گل قرمز رنگ ، گل رز است.اگر در خواب گل رز قرمز ببینید به معنی وجود عشق شدید در دل شماست.

تعبیر خواب دسته گل سفید

دسته گل سفیددیدن گل های سفید در خواب معمولا نشانه پاکی دل شماست.ممکن است شما خالصانه کسی را دوست دارید.این خواب نشان می دهد که شما در این لحظه ، کمترین میزان استرس ممکن را دارید.

تعبیر خواب دسته گل های سبز رنگ

رنگ سبز در خواب به معنی حسادت است. اگر در خواب گل هایی را ببینید که به رنگ سبز هستند می تواند به این معنی باشد که شما به کسی به صورت ناخودآگاه حسادت می کنید.

تعبیر خواب دسته گل زرد

دیدن گل زرد و یا نارنجی در خواب به معنای شادی و خوشحالی شماست.شما خلق و خوی بسیار خوبی دارید و فرد مهربانی هستید.در هر جمعی که شما حضور داشته باشید ، شادی و نشاط موج خواهد زد.

تعبیر خواب دسته گل بنفش

باکس گل بنفش

دیدن گل هایی به رنگ بنفش در خواب می تواند به معنی این باشد که شما شور و هیجان بسیار بالایی دارید و دوست دارید ماجراجویی کنید. شما عاشق سفر کردن و تجربه کردن هستید.شما به راحتی عاشق می شوید .

تعبیر خواب دسته گل های صورتی

شما هنوز تجربه کافی برای عاشق شدن را ندارید و حتی ممکن است تا بحال کسی را دوست نداشته اید. روحیه شما بسیار شکننده است و در صورتی که دچار خیانت عشقی شوید بسیار آسیب خواهید دید .از برقراری رابطه عاشقانه عمیق و دلبستن در اولین قرار عاشقانه خودداری کنید.

خواب هاتون رو زیر این پست برای ما یادداشت کنید

نظرات (9)

  1. ناشناس

    با سلام من خواب گل های میخک به رنگ های قرمز و سفید و صورتی را دیدم.
    ممنون میشم پاسخ بدید.
    و اگر وسط خواب بخوابیم و چندین بار بیدار بشیم و خواب های متفاوت ببینیم چی؟

  2. سودا

    سلام وقت بخیر من خانم متاهلی هستم و تازه ازدواج کردم خواب دسته گل عروس مصنوعی غیراز دسته گل عروسی خودم دیدم که همسرم برام خریده بود با اینکه تا حالا ندیده بودم ولی تو خواب انگار میدونستم این برای منه تعبیرش جیه؟

  3. Shahre Fanavari

    سلام. من ی دختر مجرد هستم ولی مامانم خواب دیده بود برام خواستگار اومده و ی شاخه گل قرمز با ی خودکار طلایی داده ب من و گفته منتظر جواب میمونم. میشه واسه بدید لطفاً.

  4. مریم

    اگر وسط خواب بخوابی و چندین بار بیدارشی یعنی غدای سنگین زیاد خوردی و معدت در حال هضم غذاست
    نگران نباش

  5. ناشناس

    با سلام
    همسایه ما خواب دیده که عروسی پسرم هست و منزلمون شلوغه وهمه با دسته گل میاند
    خیلی نگران شدم میشه برام تعبیرش کنید

  6. مریم

    با سلام
    همسایه ما خواب دیده که عروسی پسرم هست و منزلمون شلوغه وهمه با دسته گل میاند
    خیلی نگران شدم میشه برام تعبیرش کنید

  7. ناشناس

    باسلام من یک دختر مجرد ھستم خواب دیدم ھمسایھ ھمان ھمراھ پسرش به خانه ما امدن وگل شیرینی دردست داشتن ونشستن اما ھیچ موضوعی رو پیش نکشیدن وھمچنین پسر ھمسایھ مان ھم مجرد است وتا حالا چند بار اینجوری به خوابم امده اند ممنون اگر واسم تعبیر کنید

  8. سودابه

    با سلام من یک دختر مجرد هستم خواب دیدم عشقم با ی دسته گل با رنگ قرمز و زرد و مادرش با ی دسته گل دیگر با رنگ زرد ب خونمون اومدن ممنون میشیم اگر واسم تعبیرش کنین

  9. ناشناس

    با سلام و خسته نباشین خاب دیدم
    در باغچه مادر بزرگم هستم و آلبالو میخورم
    ممنون میشم تعبیر کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *