انتخاب بهترین سبد گل برای هدیه روز مادر

زمان مطالعه : 6 دقیقه
آخرین بروزرسانی : 10 دی 1402
بهترین سبد گل ها برای هدیه

روز مادر نزدیک است و اگر هنوز برای تهیه هدیه ی روز زن برای مادر، مادرشوهر یا همسرتان اقدام نکرده اید نگران نباشید! در این مطلب انواع سبد گل هدیه خاص برای روز مادر را بهمراه عکس و قیمت بررسی کرده ایم. از میان عکس گل برای روز مادر که در ادامه آورده شده میتوانید گلی باب سلیقه تان را سفارش دهید.

شرمیلا سبد گل، دسته گل و باکس گل های زیبا، خاص و جدید با بالاترین کیفیت ویژه روز مادر آماده کرده که هرکدام از این گل ها حس خوب و انرژی خارق العاده ای را به مادر یا همسر شما منتقل میکند. شما میتوانید سبد گل های تزئین شده را برای مادر، مادر شوهر، همسر، عمه، خاله و هر خانم دیگری که رابطه صمیمانه ای با او دارید سفارش دهید. گل های رنگارنگ زیبا و خوشبو، حال روحی افراد مختلف به خصوص خانم ها را دگرگون خواهد کرد و روزی خاطره انگیز رقم می زند.

گل روز مادر

توصیه میکنیم اگر گل های مورد علاقه مادرتان را می شناسید یا با رنگ مورد علاقه او آشنا هستید، سبد گلی با گل های دلخواه و تم رنگی محبوبش تهیه فرمایید. شما میتوانید با خرید انواع سبد و باکس گل برای روز مادر(روز زن) مادر یا همسر خود را شگفت زده کنید.

سبد گل هدیه برای روز مادر

برای خرید هر کدام از این سبد گل ها میتوانید روی عکس آنها کلیک نماید تا بتوانید آن را خرید کنید.

سبد گل پدیده

مشاهده قیمت و خرید سبد گل پدیده

این سبد گل زیبا که در تصویر می بینید، با کد ۱۰۰۷۲در سایت شرمیلا قابل سفارش است. سبد گل پدیده شامل ۴ دسته میخک صورتی،۲ دسته رز مینیاتوری گلبهی،۴ دسته داوودی سفید، ۴ دسته میخک سفید به ۱ دسته ژیپسوفیلا می باشد که تمامی آن ها از گل خانه شرمیلا می آیند.

سبد گل پدیده برای چه مجالسی مناسب است؟ برای هدیه روز مادر ، روز زن مناسب میباشد. همچنین می توانید برای تولد مادر یا خواهرتان این سبد گل چشم نواز را کادو دهید.

باکس گل گیسو

مشاهده قیمت و خرید سبد گل گیسو

سبد گل حصیری گیسو برای روز زن جزو کادوهای خاص و خاطره انگیز می باشد. ظاهر لاکچری و اروپایی گل های این محصول حس خاص بودن را به مخاطب شما می رساند.

سبد گل رنگارنگ

مشاهده قیمت و خرید سبد گل پروانه 

سبد گل پروانه شامل ۳ دسته میخک بنفش ، ۲ دسته داوودی سفید ، یک دسته آلسترومریا بنفش و یک دسته آلسترومریا صورتی می باشد. رنگ گل های این سبد گل آن را به هدیه ای مناسب برای روز زن تبدیل کرده است.

سبد گل پروانه با گل های ارکیده و صورتی رنگ

مشاهده قیمت و خرید سبد گل لیدا

این باکس گل زیبا که در تصویر می بینید، با کد ۱۰۸۶۷ در سایت شرمیلا قابل سفارش است. سبد گل لیدا شامل ۱۰ شاخه ارکیده سفید ،۸ شاخه رز لب ماتیکی،۳۵ شاخه داوودی سفید،۳۰ شاخه میخک صورتی، ۲۰ شاخه آلسترومریا صورتی ، ۱۵ شاخه آلسترومریا سرخابی و ۲ اسفنج می باشد.

سبد گل لیدا برای چه مجالسی مناسب است؟ شما می توانید از این باکس برای تشکر از کسی استفاده کنید. همچنین چون این سبد نماد خوشحالی و عشق دارد می توانید از آن برای مجالسی مانند خواستگاری ،سالگرد ازدواج،مراسم بله برون و یا ابراز عشق به مخاطب خاصتان استفاده کنید. علاوه بر این سبد گل لیدا برای هدیه به مادر ، مادر شوهر یا حتی همسرتان انتخاب مناسبی است. با اینکار با هر بار دیدن این سبد گل ، فرد یاد شما می افتد.

سبد گل با تم صورتی

مشاهده قیمت و خرید سبد گل دیانا

سبد گل دیانا شامل ۴ شاخه رز لب ماتیکی ،۳ شاخه گل رز سفید، ۳ دسته قلمفور بنفش، ۲ دسته آلسترومریا سفید، ۲ دسته میخک سرخابی، ۱ دسته میخک سفید و ۱ دسته داوودی صورتی به همراه تزئینات سایت شرمیلا می باشد. گل های این سبد گل و تمامی محصولات دیگر از گل خانه اختصاصی شرمیلا تهیه می شوند و دارای صحت و سلامت فیزیکی هستند.

سبد گل ارغوان

مشاهده قیمت و خرید سبد گل ارغوان

گل ارغوان با تم رنگی جذاب و گل های دوست داشتنی خوشبو یکی دیگر از سبد گل های مناسب روز زن می باشد. گل هایی که در این محصول استفاده شده بسیار مقاوم هستند و تا سه الی پنج روز شاداب باقی می مانند. همچنین میتوانید با درج متن تبریک روز مادر دلخواهتان هنگام ثبت سفارش ارزش کادوی خود را چندین برابر کنید. همکاران ما متن شما را روی کارت های مخصوص چاپ میکنند و با چنگال مخصوص روی گل ها قرار می دهند.

سبد گل ساره

مشاهده قیمت و خرید سبد گل ساره

این سبد گل جدید و خاص شامل گل های آلستر، لیسینتوس و میخک می باشد. میخک ها عطر دلنشینی به این محصول بخشیده است. تم رنگی صورتی گل ها ظرافت و زیبایی را به خانم ها هدیه می دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *