انواع باکس گل مناسب برای کادوی روز زن و روز مادر

زمان مطالعه : 8 دقیقه
آخرین بروزرسانی : 4 دی 1402
انواع گل برای کادوی روز زن

گل جزو یکی از ایده آل ترین هدایا برای مادر و همسر در این روز به یاد ماندنی میباشد. گلها نماد عشق خالص هستند، درست مانند عشق مادر. انتخاب بهترین گل برای روز زن (روز مادر)  این روز را خاطره انگیز خواهد کرد. محبوب ترین گل های روز مادر عبارتند از:

  • گل رز
  • نیلوفر ها
  • میخک
  • ارکیده
  • گل داوودی
  • گل همیشه بهار
  • نرگس
  • ژربرا
  • آفتابگردان

روز مادر شلوغ ترین روز برای گلفروشی ها است. بنابراین اگر قصد دارید در این روز گل سفارش دهید، بهتر است از چند روز قبل گل دلخواهتان را خریداری فرمایید.

برای مشاهده و خرید گل روز مادر روی بنر میتوانید کلیک کنید.

گل روز مادر

شرمیلا دسته گل ها و باکس گل های مخصوص روز مادر زیبا و خاص را آماده کرده است که هرکدام از آنها حس و انرژی خارق العاده ای را منتقل میکنند و باعث میشوند که شما و کسی که این دسته گل را به او هدیه میدهید کاملا حال روحی اش تغییر کند. در ادامه پرطرفدار ترین مدل های گل گلفروشی انلاین شرمیلا را مشاهده خواهید کرد.

برای خرید هر کدام از این سبد گل ها میتوانید روی عکس آنها کلیک نمایید تا بتوانید آن را سفارش دهید.

tanaz

مشاهده قیمت و خرید باکس گل رز طناز

این باکس گل زیبا دارای گل رز قرمز هلندی میباشد.

باکس گل طناز برای روز زن یا سالگرد ازدواج جهت تقدیم به کسی که دوستش داریم میتواند بسیار عالی باشد. رنگ های گل این باکس گل بسیار شاد و مفرح میباشد و میتواند احساس مثبتی را برایتان به همراه داشته باشد.
05

مشاهده قیمت و خرید سبد گل پروانه

سبد گل پروانه به همراه برگ‌ و گل های فصل زمستان با تزیین بسیار شیک و دل انگیز یکی از مناسب ترین گزینه ها برای عاشقانه های شماست.

اگر به دنبال بروز دادن علاقه خود هستید سبد گل پروانه انتخاب خوبی میتواند باشد.

سبد گل پروانه با طراحی خاص و دل انگیز، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مجالس شادی، خرید عروس، کادو، هدیه و مناسب برای روز زن و روز مادر می باشد.
باکس گل شیک کمند

مشاهده قیمت و خرید باکس گل کمند

باکس گل کمند با گل های زیبایی همچون داوودی سبز ، رز سفید ، اورینتال سفید همراه با گل عروس طراحی شده است. این جعبه گل دلبر مطمئنا همسر شما را به ذوق و شوق وا میدارد که همچین هدیه ای با رنگ های زیبا در روز زن برایش خریداری کرده اید.

heart box

مشاهده قیمت و خرید باکس گل ترنم

باکس گل رز هلندی ترنم بسیار زیبا با رزهای سفید و قرمز که دارد می تواند عشق و علاقه شما به همسر و مادر شما را نمایان کند. همچنین شخص تحویل گیرنده ی این باکس گل بسیار زیبا، حس آرامش را دریافت میکند. رز ها حس خوشایندی را به خانم ها می بخشند.

سبد پدیده

مشاهده قیمت و خرید باکس گل پدیده

این سبد گل زیبا و شیک شامل 4 دسته میخک صورتی ، 2 دسته رز مینیاتوری گلبهی ، 4 دسته داوودی سفید ، 4 دسته میخک سفید به 1 دسته ژیپسوفیلا می باشد که تمامی آن ها توسط گلخانه مخصوص شرمیلا تهیه شده است.

سبد گل پدیده هدیه بسیار مناسبی برای خوشحال کردن و تشکر از همسرتان میباشد. این سبد از رنگ های شاد و آرامش بخش چیده شده است تا احساس خوشی را به شما منتقل کند.

باکس گل پالیز

مشاهده قیمت و خرید باکس گل پالیز

این باکس گل زیبا و چشم نواز در دو سایز مختلف بزرگ و متوسط قابل سفارش شما عزیزان می باشد. باکس این گل به رنگ سفید با تزیین روبان طلایی روی بدنه باکس است و با ترکیبی از گل های رز سفید و داوودی سفید و نرگس های بسیار شاداب ، زیبایی وصف نشدنی را دارا میباشد.

شما میتوانید با خریداری باکس گل پالیز ، همسرتان را خوشحال کنید و روز زیبایی را برایشان به ارمغان بیاورید.

باکس گل ژینوس

مشاهده قیمت و خرید باکس گل ژینوس

باکس گل عاشقانه و رمانتیک شامل 36 شاخه گل رز قرمز هلندی است که تمامی آن ها از گلخانه شرمیلا می آیند و دارای صحت سلامت فیزیکی هستند.

باکس گل ژینوس دارای گل های رز می باشند که نماد عشق و علاقه هستند و برای روز زن بسیار مناسب می باشند. جنس این باکس گل از چرم است و دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد ، پس از این نظر خیالتان راحت باشد.

باکس گل پادینا

مشاهده قیمت و خرید باکس گل پادینا

جعبه گل پادینا با تم رنگی سفید و گلبهی خود دلبری می کند. این محصول شامل گل های میخک سفید و صورتی، آلسترومریا سفید، گل رز مینیاتوری گلبهی، گل ژیپسوفیلیا سفید و گل پنبه میباشد. رایحه ی بی نظیر رز ها و میخک گل پادینا فضای اطراف خود را معطر کرده و محیط دلپذیری را ایجاد میکند.

باکس گل صدف

مشاهده قیمت و خرید باکس گل صدف

ظاهر شیک و لاکچری باکس گل صدف آن را به هدیه ای مناسب برای کادوی روز مادر برای مادرشوهر و همسر تبدیل کرده است. این محصول شامل گل آنتوریوم بنفش و رز سفید به همراه تزئینات مخصوص می باشد.

باکس گل هامون

مشاهده قیمت و خرید باکس گل هامون

جعبه گل لاکچری هامون ظاهری لوکس و خیره کننده دارد که مورد علاقه هر خانمی میباشد. حتی میتوانید هدیه اصلی خود را در آن قرار دهید تا هیجان هدیه چند برابر شود. کافیست هنگام ثبت سفارش نوع بسته بندی با جادوی کادو را انتخاب فرمایید. عطر رز های رنگارنگ این جعبه گل حس رویایی و خوشایندی را می رساند!

باکس گل آزیتا

مشاهده قیمت و خرید باکس گل آزیتا

ظاهر دلنشین و بهاری باکس گل آزیتا ان را به گل مناسب روز زن و روز مادر تبدیل کرده است. شما میتوانید هنگام ثبت سفارش در قسمت متن روی کارت دلنوشته خود را درج فرمایید. همکاران ما آن را روی کارت های مخصوص چاپ میکنند و به بهترین شکل روی گل قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *